zaterdag 14 mei 2011

Allemaal Familie van mij

Allemaal Familie van mij is mijn nieuwe Blog. Mijn hobby is genealogie en daar ben ik al een flinke poos mee bezig. Ik hoop via deze blog in contact te komen met andere genealogen die ook op zoek zijn.
Ik zal via deze site publiceren en ik ben ook te volgen via Twitter.

Namen van families die ik onderzoek zijn: van Es uit Rotterdam en de Zuid-Hollandse Eilanden, Damen uit Utrecht, Putkamer uit Zuid-Holland, Naglé uit Brabant en van Scherpenzeel uit Driebergen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Met veel belangstelling heb ik deze blog gelezen en dan met name het deel over de familie van Ingen. Zelf ben ik ook erg geinteresseerd in genealogie en dan vooral waar het gaat om de persoonlijke verhalen en omstandigheden die het geheel invullen en zo boeiend maken. Mijn familie komt voort uit de tak van Hendrik van Ingen en Susanne vd Horst, hun zoon, Hendrik Martinus van Ingen en hun zoon Jan Hendrik Cornelis van Ingen (die overigens aan de Stroomkade woonde en aldaar verdronken is). Ik zag elders dat de Stroomkade ook genoemd werd..ik googlede op Ingen en Stroomkade en kwam toen hier terecht. Deze J H C van Ingen was de vader van mijn overgrootmoeder. Het verhaal van de lijn ervoor was mij ook grotendeels bekend, maar er is nog wel het een en ander aan toegevoegd, bedankt daarvoor! Groeten Jitske Jansen